×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
زمین ۴ میلیارد تومانی وقف امنیت شد/ ماجرای وقف یک صفحه روزنامه!

سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، از وقف زمین ۴ میلیارد تومانی با نیت ایجاد نظم و امنیت خبرداد.

به گزارش "چغادک نیوز"، حسن ربیعی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به ثبت یک وقف نامه با موضوع امنیت گفت: خیری به نام آقای حاج علی اکبر رحیمی در وقف نامه خود عنوان کرده است که عواید موقوفه صرف امنیت شود. این نیکوکار رفسنجانی بیش از ۴ میلیارد تومان از اموال خود را وقف درمان، امنیت، آموزش و ورزش مردم کرده و این اقدام خداپسندانه که باهدایت یک وکیل دادگستری انجام شد.

وی افزود: آقای رحیمی از زندانیان سیاسی رژیم طاغوت و پدر شهید غلامرضا رحیمی ۲۱۲ هزارمتر مربع باغ پسته به انضمام بیش از یک دانگ آب را در شهر بیاض (از توابع رفسنجان ) وقف کرده است که بخشی از این وقف صرف حفظ نظم و امنیت شود.

به گفته سخنگوی سازمان اوقاف کشور پیرمرد کردستانی تمام دارایی خود را که عبارت از ۳ درخت گردو بود وقف کودکان قاری مسجد کرد. بر اساس وقفنامه ،گردوهای این۳ درخت که تمام دارایی پیرمرد است باید به بچه هایی که در مسجد قرآن می خوانند داده شود تا انگیزه ای برای خواندن قرآن داشته باشند .

به گزارش خبرنگار مهر، در میان موقوفات جدید عارف رحیمی صاحب امتیاز و مدیر مسئول هفته نامه سوران در شهر سنندج یک ستون از صفحات داخلی هفته نامه خود را وقف اطلاع رسانی در مورد وقف و امور خیریه کرد.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false