حماسه ۹دی، تجلی ولایت‌مداری و پیوند ولایی امت با رهبری است | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
حماسه ۹دی، تجلی ولایت‌مداری و پیوند ولایی امت با رهبری است

آیت‌الله صفایی‌ حماسه مردمی ۹ دی، تجلی ولایت‌مداری، بصیرت و پیوند ولایی امت با رهبری است.

به گزارش "چغادک نیوز"،  نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام جمعه بوشهر‌‌ با بیان اینکه تاریخ همواره و در ادیان مختلف، شاهد حماسه‌آفرینی مردم بوده است، اظهار کرد: حماسه مردمی ۹ دی، تجلی ولایت‌مداری، بصیرت و پیوند ولایی امت با رهبری است.

 آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام جمعه بوشهر‌‌ در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی چغادک نیوز، با اشاره به حماسه‌آفرینی مردم در نهم دی‌ماه سال ۸۸، گفت: سالروز حماسه ۹ دی، نماد ولایت‌مداری، بصیرت و پیوند ولایی امت با رهبری است.

امام جمعه بوشهر افزود: تاریخ همواره و در ادیان مختلف، شاهد حماسه‌آفرینی مردم بوده است اما حرکت و حماسه‌آفرینی مردم در راستای دفع فتنه و حرکت‌های مشکوک علیه نظام، در حماسه مردمی ۹ دی تجلی یافت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با تأکید بر زنده ماندن این حماسه در دل‌های مردم گفت: حماسه ۹ دی که نماد ولایت‌مداری است، همیشه در دل‌ها زنده می‌ماند زیرا زنده ماندن ایمانی و سیاسی ما به ولایت‌مداری وابسته است و این نماد همیشه باید پویا و بالنده باشد.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری همچنین در‌خصوص دفاع مقدس و رسانه گفت: باید اتحادیه بسیج رسانه جهان انقلابی و اسلامی  با مشخصه‌های بسیار ویژه‌ای تشکیل شود و در راستای ولایتمداری و بیانات مقام معظم رهبری به فعالیت بپردازد.

رئیس شورای عالی حوزه های علمیه استان بوشهر همچنین در پایان درباره صحبت‌هایی مبنی بر احتمال تبرئه سران فتنه تصریح کرد: قطعاً قوه قضائیه و نهادهای مرتبط با این پرونده، نگاهی قانونی به این موضوع دارند و هر آنچه که تدبیر قوه قضائیه باشد، مورد تأیید همگان است.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false