استان بوشهر مورد اجحاف قرار گرفته است | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
استان بوشهر مورد اجحاف قرار گرفته است

نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم و خارگ در مجلس شورای اسلامی گفت: در تصویب اعتبارات استان‌ها، استان بوشهر مورد اجحاف قرار گرفته است.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از خبرگزاری فارس، عبدالکریم جمیری ظهر امروز در نشست با بسیجیان بوشهر، با اشاره با اینکه اینکه مجلس به عنوان مجلس اصولگرا معدل خوبی دارد، اظهار کرد: همه تلاش مجلس این است که با توصیه‌های رهبری دولت را کمک کند و جریان دو قطبی به‌وجود نیاید و در قالب قانون در مقابل حرکات نامتعادل بایستد تا به آرامش و امنیت مردم خدشه ای وارد نشود.

وی در ادامه با بیان اینکه با تلاش‌های همکاران برای اولین بار در سال ۹۲، ۱۵۰  میلیارد تومان برای راه افتادن راه آهن بوشهر بودجه و اعتبار تصویب شد که عمده این اعتبار از محل فروش اوراق مشارکت بود، افزود: موضوع راه آهن موضوعی فراموش شده نیست و قرار بر این است از طریق وام‌های خارجی و فاینانس چین فراهم شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم و خارگ در مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: فاضلاب شهرهای بوشهر، گناوه، دیلم و عالی‌شهر دچار مشکلاتی است که با رقم‌های استانی این مشکلات برطرف نمی‌شود و با این شرایط ما دچار بحران محیط زیستی می‌شویم.

وی ادامه داد: عملکرد وزیر فرهنگ در عرصه فرهنگ مورد رضایت اکثر نمایندگان مجلس نیست و از عملکرد او راضی نیستند به همین دلیل استیضاح او مطرح است.

جمیری با بیان اینکه در تصویب اعتبارات در حق استان بوشهر اجحاف شده است، خاطرنشان کرد: ۲ درصد اعتبار نفت به استان بوشهر می‌دهند ولی در جای دیگری آن کسر را می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مشکل باشگاه شاهین را پیگیری می‌کنم، تصریح کرد: قانون اجازه نمی‌دهد شرکت‌ها و ادارات دولتی در سطح عالی باشگاه‌ها را حمایت کنند

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false