×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
استعفای رئیس هیئت فوتبال دشتستان پذیرفته نشد

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر گفت: استعفای رئیس هیئت فوتبال دشتستان را نپذیرفتم و سمنانی به کار خودش با انگیزه بیشتر ادامه می‌دهد.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از فارس ؛ محمد نجفی اظهار داشت: دشتستان نام بزرگی در فوتبال دارد و وقتی به گذشته این شهرستان نگاه می‌کنیم، افتخارات بزرگی را مشاهده می‌کنیم و باید برای اعتلای فوتبال این شهرستان و رسیدن به جایگاه واقعی این منطقه در سطح استان و کشور تلاش کنیم.

وی افزود: پرسپولیس برازجان از تیم‌های ریشه‌دار فوتبال استان است و احیای این تیم می‌تواند بار دیگر تماشاگران را به ورزشگاه بکشاند و امیدواریم با اهتمام مسئولان استانی و شهرستانی این مهم محقق شود.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر با اشاره به وقایع یکهفته اخیر فوتبال در دشتستان خاطرنشان کرد: تاکنون بیشترین بازدید و سرکشی و نشست را با فوتبال دشتستان داشته‌ام و همه تلاشم رسیدن فوتبال این شهرستان به سطوح بالاتر است.

نجفی در ارتباط با وقایع و حواشی مربوط به انتصاب رئیس کمیته داوران دشتستان گفت: جناب زاهدی از داوران جوان و لیگ‌برتری استان است و یک افتخار بزرگ برای مجموعه ورزش استان به شمار می‌رود و شخصا احترام زیادی برای وی قایل هستم و اعتقاد دارم باید بهترین جایگاه را داشته باشد و اطمینان داشته باشید که تصمیم اخیر صرفا برای پیشرفت بیشتر ایشان انجام گرفته است.

وی یادآور شد: از نظر دستورالعمل، داوری که در لیگ برتر قضاوت می‌کند نمی‌تواند عهده‌دار ریاست کمیته داوران شود و بدون تردید شخصیت و لیاقت این داور ارزشمند بسیار بالاتر از این عناوین است.

رئیس هیئت فوتبال استان در ارتباط با استعفای رئیس هیئت فوتبال دشتستان نیز بیان کرد: جناب سمنانی با عشق به فوتبال دشتستان، وارد این مقوله شده و استعفای ایشان را نیز نپذیرفته‌ام و وی با انگیزه بیشتر از قبل برای پیشرفت فوتبال دشتستان تلاش خواهد کرد.

نجفی در ادامه اظهار داشت: رفع مشکلات مالی باشگاه‌های استان مهم‌ترین دغدغه ماست و از مسئولان ارشد استان می‌خواهیم که در کنار ما باشند تا باشگاه‌های ریشه‌دار و بزرگ و پرطرفدار استان بار دیگر احیا شده و سکوهای ورزشگاه‌ها مملو از تماشاگر شود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false