×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
پارس جم با شکست نماینده اهواز صدرنشین شد

تیم فوتبال پارس جم با شکست نماینده اهواز صدرنشین لیگ دسته دوم فوتبال کشور شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از فارس ، شامگاه چهارشنبه در دیدار پایانی نیم‌فصل نخست لیگ دسته دوم کشور تیم فوتبال پارس جم با پیروزی در برابر تیم شرکت ملی حفاری اهواز توانست قهرمان نیم فصل لیگ دسته دوم کشور شود.

در این دیدار که در ورزشگاه تختی جم در حضور جمع کثیری از علاقه‌مندان فوتبال برگزار شد که در نیمه نخست و با وجود تلاش‌های دو تیم هیچ توپی از خط دروازه‌ها نگذشت تا نیمه نخست بدون گل مساوی شود.

در نیمه دوم و در حالی که تیم پارس جم شش مهره اصلی خود را از جمله قائدپوری، محمد و شهرام طاهری به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشت، بازی را در دست گرفت و بارها تا آستانه فتح دروازه حریف اهوازی پیش رفت.

کللی‌فرد مربی این تیم در اواخر نیمه دوم دست به تعویض طلایی زد و با فرستادن عرفان جم‌رتبه در دقیقه ۸۸ به میدان، بازی را در کمتر از دو دقیقه به سود خود تمام کرد و جم‌رتبه تک گل پیروزی بخش را به ثمر رساند.

بدین ترتیب پارس جم در روزی که پیام وحدت مشهد در خانه مغلوب نماینده کیش شد با تک گل دقیقه نودی جم‌رتبه ۲۰ امتیازی شد و بر صدر جدول گروه دوم لیگ دو کشور تکیه زد تا خود را به عنوان مدعی اصلی صعود به دور بعد معرفی کند.

بر اساس این گزارش، نماینده فوتبال استان بوشهر در لیگ دسته دوم کشور پس از ۴ روز استراحت، تمرینات فنی و بدنسازی خود را از هفته آینده از سر خواهد گرفت و بر اساس برنامه اعلام شده ۱۴ دی ماه به مصاف وحدت قم خواهد رفت.

در این گروه پیام وحدت مشهد و بعثت کرمانشاه با ۱۸ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false