۷۵ درصد کوچه‌های برازجان خاکی است | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
۷۵ درصد کوچه‌های برازجان خاکی است

شهردار برازجان گفت: ۷۵ درصد کوچه‌های برازجان خاکی است.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از فارس از دشتستان، ماشاءالله احمدی سه‌شنبه شب در بازدید از محلات محروم برازجان اظهار داشت: شهرداری برازجان در راستای کاهش دغدغه‌های شهروندان در نقاط مختلف و محلات شهر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند و از تمام توانمندی موجود به نحو مطلوب بهره می‌بریم.

وی افزود: افزایش سطح کیفی خدمات به جامعه هدف در دستور کار قرار دارد و امیدواریم به فضل خدا و با اهتمام بیشتر به نتایج مورد نظر برسیم.

شهردار برازجان خاطرنشان کرد: در محلات مختلف برازجان، معتمدان و نخبگان می‌توانند نواقصات و مشکلات را به مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر منتقل کنند تا در کمترین زمان ممکن رسیدگی شوند.

احمدی با اشاره به وضعیت مالکیت اراضی محله کارگر برازجان تصریح کرد: زیرساخت‌های منطقه تحت نظر تعاونی مسکن است و باید از طریق پلاک‌بندی مشخص شود که این مهم با پیگیری در کمیسیون ماده پنج استانداری مرتفع می‌شود.

وی بیان کرد: هم‌اکنون در حال اخذ مجوز هستیم تا فضاهای فرهنگی، هنری و آموزشی در محلات را ارتقا دهیم.

شهردار برازجان با تقدیر از تلاش نماینده دشتستان برای جذب اعتبارات بیشتر گفت: امسال با تلاش و پیگیری نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، شاهد افزایش میزان اعتبارات شهری برازجان هستیم که امیدواریم با افزایش کمی و کیفی خدمات شاهد رضایتمندی مردم نیز باشیم.

احمدی با اشاره به اینکه ۷۵ درصد کوچه‌های برازجان خاکی است، افزود: دشتستان حدود یک‌هزار کوچه دارد که تاکنون ۲۵۰ کوچه آسفالت شده و ۷۵۰ کوچه معادل ۷۵ درصد کوچه‌های برازجان نیازمند آسفالت است.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false