×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
طوفان دلار ادامه می یابد

بررسی روند قیمت گذاری دلار نشان می دهد که طی سه ماه گذشته قیمت این ارز در بازار روند کاملا صعودی داشته است.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل ازسرویس اقتصادی جام نیوز، بررسی روند قیمت گذاری دلار نشان می دهد که طی سه ماه گذشته قیمت این ارز در بازار روند کاملا صعودی داشته است.

پیش بینی ها نشان می دهد طی سال ۲۰۱۵ ارزش دلار در بازارهای جهانی تقویت شود. برهمین اساس وضعیت در بازارهای مانند طلا بهم خواهد ریخت. کارشناسان کیتکو پیش بینی کرده اند، بهای طلا به دنبال افزایش ارزش دلار، روند صعودی به خود می گیرد.

وضعیت در بازار ایران نیز در ماه های باقی مانده تا پایان سال جاری میلادی نیز به همین شکل خواهد بود. بررسی الگوی رفتاری دلار نشان می دهد که با وجود شوک های مقطعی مانند اظهانظرهای رئیس جمهور و رئیس کل بانک مرکزی در مورد آینده قیمت گذاری دلار، روند کلی حرکتی این ارز در بازار صعودی بوده است و حتی پس این اظهانظرها نیز بازهم قیمت دلار در بازار بالا رفته است.

رئیس کل بانک مرکزی و معاون رئیس جمهور پیش از این به صراحت از کاهش قیمت دلار در بازار خبر داده بودند ولی آنچه در بازار رخ داد با خواسته های آنها در تضاد قرار داشت. در همین حال پیش بینی کارشناسانی مانند سعید لیلاز نشان می دهد که قیمت دلار در کف ۳ هزار و ۲۰۰ تومان باقی می ماند.

خبرآنلاین: کارشناسان دیگری مانند مسعود خوانساری نیز اعتقاد دارند، قیمت دلار در بودجه باید روی مرز ۳ هزار تومان می ایستاد. چنین نقل قولی نشان می دهد که بدنه بخش خصوصی کشور تصوری بالاتر از نرخ های رسمی برای قیمت دلار را در ذهن دارد.

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false