×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی شهرستان کنگان

فرماندار کنگان از تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی شهرستان کنگان خبر داد.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از فارس از کنگان، عباس جمشیدی صبح امروز در بازدید از مصلی بزرگ در دست احداث کنگان اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم از مهم‌ترین وظایف مسئولان است و برای رضایتمندی مردم از هیچ تلاشی نباید دریغ کنیم.

وی افزود: کنگان دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی است و تکمیل پروژه‌های در دست اجرا از اولویت‌های این شهرستان به شمار می‌آورد.

فرماندار کنگان با اشاره به اهمیت تامین اعتبارات پروژه‌های عمرانی خاطرنشان کرد: اختصاص اعتبارات به منظور اجرای پروژه‌های عمرانی در منطقه نیز نشان دهنده توجه دولت به عمرانی و آبادانی مناطق شهری و روستایی است.

جمشیدی ضمن قدردانی از زحمات امام جمعه کنگان در راستای برنامه‌ریزی و اجرای این پروژه بیان کرد: امیدواریم با توجه به تخصیص اعتبارات لازم در این شهرستان شاهد اجرای هر چه بهتر طرح‌ها و پروژه‌های مختلف عمرانی در این منطقه باشیم.

وی از تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی شهرستان کنگان خبر داد و اضافه کرد: این پروژه‌ها با تزریق اعتبارات مورد نیاز به زودی تکمیل می‌شوند.

امام جمعه کنگان نیز گفت: مصلی جدید با معماری اسلامی در حال احداث بوده و به عنوان یک نماد فرهنگی، اسلامی در سطح استان و کشور خواهد بود.

حجت‌الاسلام محمود محمودی افزود: با توجه به اینکه در شهرستان کنگان با کمبود فضای فرهنگی روبرو هستیم این پروژه عظیم می‌تواند بهترین مکان برای جبران این مشکل در این شهرستان باشد.

وی یادآور شد: احداث بنای این مصلی با زیر بنای ۱۱ هزار متر مربع و دارای فضاهای جانبی مناسبی که امکان برگزاری بسیاری از همایش‌های فرهنگی را نیز ممکن می‌سازد.

محمودی افزود: مصلای بزرگ نماز جمعه از سال ۸۹ شروع و فاز اول آن در سال ۹۲ به بهره‌برداری رسیده و هم‌اکنون نیاز به تامین اعتبار برای ساخت فازهای باقیمانده آن است.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false