آغاز هفتمین نمایشگاه عفاف و حجاب از امروز/نمایشگاه عفاف و حجاب محدود به ماه رمضان نیست | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
آغاز هفتمین نمایشگاه عفاف و حجاب از امروز/نمایشگاه عفاف و حجاب محدود به ماه رمضان نیست

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس، گفت: هفتمین نمایشگاه عفاف و حجاب که از امروز کار خود را آغاز می‌کند فرصت ارزشمند الگوسازی در جامعه است.

به گزارش "چغادک نیوز"، حمید قبادی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس گفت: هفتمین نمایشگاه عفاف و حجاب که از امروز کار خود را آغاز می‌کند فرصت ارزشمند الگوسازی در جامعه است.

وی با اشاره به برگزاری هفتمین نمایشگاه عفاف و حجاب گفت: این رویداد فرصت ارزشمندی برای الگوسازی بحث حجاب برای عموم اقشار جامعه است.

قبادی با بیان این مطلب افزود: این نمایشگاه به همت بخش خصوصی و با حمایت و نظارت و همراهی کار گروه ساماندهی مد و لباس برگزار می‌شود و تلاش دارد تا طراحان و تولیدکنندگان حوزه چادر و حجاب اسلامی را هر چه بیشتر با مخاطبان آشنا سازد.

به گفته قبادی «نمایشگاه گوهر زیبایی» به عنوان هفتمین نمایشگاه عفاف و حجاب، با حمایت  بنیاد ملی مد و لباس از امروز در ضلع جنوبی مصلای امام خمینی(ره) آغاز به کار می‌کند.

دبیر کار گروه ساماندهی مد و لباس، گفت: برگزاری نمایشگاه‌های عفاف و حجاب تنها محدود به ماه مبارک رمضان نیست و کار گروه تلاش دارد تا این نمایشگاه‌ها را به شکل گسترده در سرتاسر سال و در تمام استان‌های کشور برگزار کند.

وی افزود: این نمایشگاه شامل صد غرفه نمایش و فروش در زمینه محصولات عفاف حجاب اسلامی و ایرانی از جمله چادر، روسری، مقنعه، مانتو و محصولات مرتبط با این حوزه است.

نمایشگاه گوهر زیبایی از امروز تا یک دی ماه در ضلع جنوبی مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false