×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
«ساقی تشنه لب» روانه چاپخانه شد/ مجموعه شش جلدی تعزیه آماده است

اصغر استاد حسن معمار گفت: از سری مجموعه شش جلدی تعزیه جلد نخست آن با عنوان «ساقی تشنه لب» روانه چاپخانه شد و بوزدی منتشر می شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، اصغر استاد حسن معمار نویسنده در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس پیرامون تازه‌ترین تالیف خود اظهار داشت: «جرعه‌ای از کوثر آل طه» عنوان مجموعه‌ای است که پیرامون تعزیه منتشر خواهد شد.

وی گفت: جلد نخست این مجموعه شش جادی، با عنوان «ساقی تشنه لب» درباره مستند تعزیه حضرت عباس (ع) آماده شده که به عنوان نخستین مجلد بزودی منتشر می شود.

این نوینسده با بیان اینکه نگارش،‌تحقیق و ویرایش این جلد برعهده بنده بوده است، افزود: این مجموعه آثار به کوشش مجمع تعزیه آل طه گرد آوری شده و روانه بازار کتاب خواهد شد.

معمار به تعداد صفحات این جلد اول اشاره کرد و ابراز داشت: جلد نخست «جرعه‌ای از کوثر آل طه» با نام «ساقی تشنه لب» بزودی در ۱۲۰ صفحه منتشر می شود.

وی گفت: «بهار من روشنی چشمان تو» درباره یکی از معجزات حضرت رضا(ع) است که وارد بازار نشر شده است.

گفتنی است، داستان این اثر از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی آغاز می‌شود که در بردارنده یکی از معجزات امام هشتم است، در این روایت شخصیت اصلی، دختر نواجوانی است که نابیناست و برادریدارد که قادر به حرکت نیست اما همزمان با روز میلاد ثامن‌الحجج شفا می‌گیرد.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false