فعالیت ۳۰۰۰ نفر در نانوایی‌های استان بوشهر/ ارائه آموزش به همه کارگران | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
فعالیت ۳۰۰۰ نفر در نانوایی‌های استان بوشهر/ ارائه آموزش به همه کارگران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از اشتغال بیش از سه‌هزار نفر در ۷۹۲ نانوایی استان بوشهر خبر داد.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از  مهر، سید حسین حسینی‌محمدی بعد از ظهر یکشنبه در نشست بررسی وضعیت کیفیت نان در استان بوشهر اظهار داشت: ۷۹۲ نانوایی در استان بوشهر فعال است که این تعداد نانوایی جوابگوی نیازهای نان مصرفی مردم و صنایع موجود در استان است.

وی به تلاش های صورت گرفته برای افزایش کیفیت نان در استان بوشهر اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: برای افزایش کیفیت نان تولیدی یکی از موضوعات بسیار مهم افزایش مهارت کارکنان نانوایی‌ها است که باید آموزش‌های لازم به این بخش ارائه شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با تاکید بر اینکه همه کارگران نانوایی‌ها باید دارای گواهینامه صلاحیت فنی از آموزش فنی و حرفه‌ای باشند، اذعان داشت: شاهد بهبود وضعیت کیفیت نان در استان بوشهر هستیم.

وی از اجرای برنامه‌های نظارتی توسط بازرسان در سطح استان خبر داد و اضافه کرد: در صورت اعلام هرگونه شکایت بازرسان، متخلفان به اداره تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند و اقدامات لازم در این زمینه صورت می‌گیرد.

محمدی با بیان اینکه از یک هزار و ۱۷۶ مورد بازرسی از نانوایی‌های استان بوشهر طی آبان‌ماه امسال، با ۴۲ نانوایی برخورد شده است، افزود: ۲۵۰ بازرسی نیز طی آذرماه از نانوایی‌های شهرستان بوشهر انجام شده که ۱۹ نانوایی متخلف شناسایی و با آنها برخورد شد.

وی ادامه داد: برنامه‌های آموزشی برای افزایش کیفیت نان در دستور کار قرار گرفته است و تفاهم‌نامه‌ای نیز با فنی و حرفه‌ای به این منظور منعقد شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر نیز در این نشست گفت: اجرای برنامه‌های اموزشی نقش بسیار مهمی در بهبود وضعیت نان تولیدی خواهد داشت و در این راستا تفاهم‌نامه همکاری امضا شده است تا فعالان عرصه تولید نان در این دوره‌ها حضور یابند.

سید محمد هاشمی با اشاره به اشتغال بیش از سه‌هزار نفر در ۷۹۲ نانوایی استان بوشهر، تصریح کرد: این کارگران مراحل آموزشی را زیر نظر مربیان فنی و حرفه‌ای استان بوشهر می‌گذرانند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false