خط انتقال آب بردخون ۴۰ ساله شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
خط انتقال آب بردخون ۴۰ ساله شد

مسئول آب و فاضلاب شهری بردخون گفت: خط انتقال آب در شهر بردخون ۴۰ سال پیش ایجاد شده است.
خبرگزاری فارس: خط انتقال آب بردخون ۴۰ ساله شد

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از فارس :حسن بدیعی ظهر امروز در حاشیه نشست شورای اداری بردخون در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال سال بی‌آبی داشتیم و به دلیل کمبود بارندگی آب کشور دچار کاهش شده بود، اما در شهر بردخون زمانی که آب خط محرم قطع می‌شد، بر حسب ضرورت از آب چاه استفاده می‌کردیم و در شهر همیشه آب در لوله‌ها جریان دارد.

وی با اشاره به اینکه خط انتقال آب از سه راه بردخون ۳۷ کیلومتر است، افزود: خط انتقال آب بردخون ۴۰ سال پیش ایجاد شده و حتی ۹۰۰ متر از شبکه را لوله پولیکا پوشش می‌دهد، اما به دلیل کمبود اعتبار و هزینه زیاد تاکنون تغییری در آن نداشته‌ایم و تنها با نصب پمپ فشار آب را افزایش می‌دهیم.

بدیعی اضافه کرد: از نظر آب کمبودی نداریم و به هنگام مشکل آب موجود را مدیریت می‌کنیم، اما تعدادی از شیر فلکه‌‎ها در زیر آسفالت قرار دارد که این کنترل فشار آب را سخت می‌کند و اگر فشار آب را بیشتر کنیم، باعث شکستگی لوله‌ها می‌شود.

مسئول نمایندگی تربیت بدنی بردخون نیز گفت: در سال ۹۲ مبلغ ۴۴۰ میلیون ریال برای ترمیم زمین چمن بردخون اختصاص یافت اما اعتبار مذکور را برای ترمیم زمین ورزشی آبدان هزینه کردند که چمن زمین بردخون خشک شد.

یوسف جعفری افزود: امسال نیز یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال برای ترمیم چمن بردخون اختصاص داده‌اند که امیدواریم این اعتبار هرچه زودتر تخصیص پیدا کند و چمن ورزشی بردخون بازسازی و آماده استفاده ورزشکاران بردخون شود.

وی با اشاره به اینکه دهیاران سند زمین‌های ورزشی را به منظور دیوارکشی تحویل دهند، اضافه کرد: زمین ورزشی شهر دیّر ۵ سالن ورزشی و یک استخر برای فعالیت ورزشکاران این شهر داشته، اما بردخون تنها یک سالن ورزشی در اختیار دارد.
– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false