×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
تاج: وضعیت باشگاه‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا نامساعد است

رئیس سازمان لیگ گفت: وضعیت چهار باشگاه ایران در لیگ قهرمانان آسیا نامساعد است.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از خبرگزاری فارس، مهدی تاج پس از جلسه هیأت رئیسه سازمان لیگ در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه در مورد چند جلسه بحث و بررسی شد. اول رسیدگی به بودجه سال ۹۳-۹۲، دوم بدهی اسپانسر قبل و سوم هم مقرر شد که خلیلیان و نجفی از باشگاه‌های سپاهان و شاهین بوشهر در هیأت رئیسه سازمان لیگ حضور داشته باشند و عضو آن شوند.

وی در مورد مشکل باشگاه راه‌آهن گفت: هنوز اسناد و مدارک باشگاه به سازمان لیگ نرسیده است. منتظریم تا این اسناد به سازمان لیگ برسد و ما در موردش تصمیم‌گیری کنیم و مسئولان باشگاه را هم دعوت کنیم و با آنها هم جلسه داشته باشیم. من به شخصه امیدوارم که مشکل این باشگاه حل شود و راه‌آهن در نیم‌فصل دوم هم در لیگ برتر ایران به میدان برود.

رئیس سازمان لیگ در مورد وضعیت چهار باشگاه ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا گفت: متأسفانه این باشگاه‌ها شرایط خوبی ندارند. پرسپولیس اکنون مدیرعاملش در بازداشت است و نمی‌تواند بازیکن جذب کند. فولاد خوزستان هم برخی از بازیکنانش را به دلیل مشکلات سربازی از دست داده، نفت تهران هم مشکل مالی دارد. تراکتورسازی هم هنوز مدیرعاملش مشخص نشده و حواشی خودش را دارد.

وی ادامه داد: سه ماه به آغاز مسابقات مانده شاید زمان زیادی به نظر برسد؛ اما اگر حرکت نکنیم خیلی زود این زمان به پایان می‌رسد و وقتی نماینده ایران در ورزشگاه آزاد سه گل از تیم‌های عربی بخورد آن موقع همه می‌گوییم چرا اینگونه شد و به دنبال مقصر می‌گردیم در حالی که از هم‌اکنون باید به فکر باشیم.

تاج در مورد وضعیت سروش رفیعی گفت: مشکل این بازیکن به فدراسیون ربط دارد و هنوز اتفاق خاصی در مورد بازیکنان سرباز نیفتاده است. منتظریم تا نیروهای مسلح وضعیت بازیکنان سرباز را مشخص کنند و سپس در مورد این مسئله تصمیم واحدی بگیریم. این بازیکنان در نیم‌فصل دوم هم فعلاً اجازه حضور در میدان را ندارند تا تکلیف شان مشخص شود.

وی در مورد حضور سروش سعیدی در تیم فولاد خوزستان گفت: مشکل سعیدی حل شده است و او اجازه بازی پیدا کرده است و می‌تواند تیمش را همراهی کند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false