×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
گازرسانی به ۱۶ روستای شبانکاره

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از گازرسانی به ۱۶ روستای شبانکاره خبر داد.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از سوک،غلامعباس حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: شرکت گاز استان بوشهر طی چند سال اخیر در راستای گازرسانی به مناطق مختلف شهری و روستایی اهتمام ویژه‌ای داشته و روز به روز حجم و کیفیت خدمات به مردم افزایش یافته است.

وی افزود: در شهرستان دشتستان با توجه به وسعت و پراکندگی مناطق روستایی در بخش‌های شش گانه شاهد تلاش بیشتری از سوی مجموعه شرکت گاز هستیم و تاکنون اقدامات خوبی نیز انجام گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر خاطرنشان کرد: گازرسانی به روستاهای باقی‌مانده شبانکاره با شتاب خوبی در دست انجام است و تلاش داریم گازرسانی به روستاهای خلیفه‌ای و دهداران را تا پایان امسال به نتیجه برسانیم.

حسینی تصریح کرد: تاکنون ۱۷ کیلومتر شبکه انتقال گاز به این روستاها انجام گرفته و شبکه داخلی نیز تا پایان امسال در روستای خلیفه‌ای انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: در تمام روستاهایی که قادر به گازرسانی هستیم با هماهنگی معاونت عمرانی استانداری در حال تهیه پکیج هستیم و امیدواریم به زودی شاهد گازرسانی به تمام مناطق شبانکاره و دشتستان باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از گازرسانی به ۱۶ روستای شبانکاره خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی انجام گرفته تا پایان امسال شاهد آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به این روستاها خواهیم بود.

حسینی یادآور شد: همکاری شهرداران و بخشداران و دهیاران در اجرای پروژه‌های گازرسانی بسیار مهم و ارزشمند است و امیدواریم همانند گذشته شاهد همکاری مناسبی باشیم.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false