ولایت فقیه از ارزش های انقلاب و فتنه خط قرمز است | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
ولایت فقیه از ارزش های انقلاب و فتنه خط قرمز است

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر در جمع اعضای شورای حزب موتلفه اسلامی شهرستان دشتستان گفت : ولایت فقیه از ارزش های انقلاب و فتنه خط قرمز ماست و اجازه نخواهیم داد فتنه گران به ارزش های انقلاب در رأس آن ولایت را با فتنه جدید خود خدشه دار کنند.

به گزارش "چغادک نیوز"، .محمود خدری معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر با اشاره به گروه های تروریستی داعش اظهار داشت : داعش زاییده و دست پرورده طالبان است که توسط دشمنان اسلام خصوصاً آمریکا در حال اداره شدن است.

خدری در ادامه گفت: عراق پس از جمهوری اسلامی ایران دومین کشور شیعه دنیاست، لذا آمریکایی ها نمی خواهد تجربه انقلاب ایران در عراق که اکثر آن شیعه هستند، برای آن ها تکرار شود، لذا آن ها می خواهند در کشورهای مثل عراق و بحرین و لبنان که نفوذ شیعیان در حال افزایش است مثل ترکیه و عربستان و قطر تفکر لیبرال دموکراسی حاکم کنند و در این زمینه اقداماتی را نیز انجام داده اند که نمونه بارز آن در انتخابات پارلمان عراق بود.

http://8pic.ir/images/jjk678vb09eibcjieaq5.jpg

خدری در ادامه افزود: آن ها با تز معروف «تفرقه بیانداز حکومت کن» خود با کمک انگلیس بخش های از جنوب و شمال غرب عراق که کرد نشین و شیعه بودند را باز تعریف کردند و عده ای لیبرال و لائیک را جهت گرفتن پارلمان تشویق به حضور در انتخابات کردند که خوشبختانه توسط مردم مناطق جواب رد به اکثر آن ها داده شد.

خدری در ادامه افزود: آمریکائیها با انگلیسی ها در عراق نوعی تقسیم کار کرده اند که اقدامات نرم افزارانه به عهده انگلیس و سخت افزارانه به عهده آمریکا باشد. و در این زمینه انگلیس نفوذ و شکاف در میان قبایل و گروه های مختلف را آغاز کرد که در این زمینه نیز تا حدود زیادی موفق هم شدند که اختلاف شیوخ قبایل و انفجارهای بصره بغداد و عتبات عالیات از جمله برنامه های مدون شده آن ها در زمان انتخابات پارلمان عراق بود.

خدری در ادامه گفت: ریشه ی اصلی و خاست گاه اصلی داعش عراق بوده است. و در سوریه هم به علت عدم موفقیت نظامی ارتش آزاد و جبهه النصره که یکی از شاخه های داعش بود، در مقابله با حاکمیت ارتش سوریه، آمریکا عملاً براندازی نظام سوریه را به داعش واگذار کرد و چون در سوریه با ناکامی روبرو شدند، و عراق را نیز در حال از دست دادن می دیدند، لذا آن ها را به خاست اصلی خود یعنی عراق هدایت می کردند.

زیرا آن ها عراق و موقعیت استراتژیک و جغرافیایی و بافت جمعیتی و قومیتی عراق را کاملاً می شناختند و با استراتژی مُزوّرانه غرب به سرکردگی آمریکا و انگلیس نیروهای داعش به عراق فراخوانده شد. در عراق و نگاهی که به این گروه تروریستی بیاندازیم می بینیم که ترکیب بعثی – داعشی نامتجانس و غیر قابل تحلیل به نظر می رسد.

آن ها به ظاهر خود را اهل تسنن و مبتنی بر آموزه های اهل تسنن می دانند. در عمل با بعثی ها که طرفدار تئوری لائیک هستند ائتلاف می کنند. عضو کانون اساتید حزب مؤتلفه اسلامی استان در ادامه گفت: امروز برای همه روشن است که فرمانده عملیاتی داعشی ها، بعثی ها هستند.

http://8pic.ir/images/9py8ecq72xjvbwtara3f.jpg

و نوع عملیات داعشی ها در استان های شرقی عراق شبیه عملیات مرصاد منافقین کوردل که بعثی ها آن را فرماندهی می کردند، عملیات خود را در عراق انجام می دهند. و جای هیچ شک و تردیدی را در این زمینه باقی نمی گذارند که بخش عمده عملیات داعشی ها توسط بعثی ها صورت می گیرد. تقارن عملیات داعش در عراق همزمان با حمله رژیم صهیونیستی به غزه این ابهام را به وجود آورد چرا که آن ها در مقابله جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کرده بودند و حرام کردن راهپیمایی روز قدس و هماهنگ کردن عملیات داعش با حمله صهیونیستی به غزه جای هیچ شک و تردیدی باقی نمی گذارد که آمریکا به کمک رژیم صهیونیستی با همکاری نیروهای بعثی داعش را در مقابله با مردم عراق یاری می کنند.

خدری در ادامه نسبت به سخنان علی مطهری در مشهد واکنش نشان داد و گفت: سخنان مطهری در مشهد و مخالفت وی با وزیر پیشنهادی رئیس جمهوری در مجلس نشان داد که وی بجز خواسته های فتنه گران خواسته ای ندارد و باید اینک بداند که خط قرمز مردم ایران اسلامی ولایت و فتنه گران است.

خدری در پایان به تشریح به وضعیت اصول گرایان پرداخته و گفت: همایش اخیر اصلاح طلبان در استان نشان می دهد که تندروهای اصلاح طلب حتی در بین دوستان اصلاح طلب خود نیز جایی ندارند. لذا تشکیل حزب ندا در اصلاح طلبان ناشی از اختلاف شدید در بین اصلاح طلبان است که هر روز شعار وحدت و همدلی سر می دهند. و هر روز که به جلو بیشتر پیش می رویم اختلاف آن ها در کشور و در استان ما بیشتر معلوم می ود.

و تنها برنامه عمده آن ها در استان تخریب و ایجاد تفرقه در جریان اصول گرایی در استان است که در این زمینه موفق نخواهند شد چراکه اکثریت جناح ها و احزاب اصول گرا در کشور ائتلاف و همدلی و وحدت را جهت رسیدن به ائتلاف بزرگ در بین آن ها به خوبی بهتر از گذشته در حال جریان است که نمونه بارز آن دیدار جبهه پایداری با شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی بود که در طول دو هفته برای دومین بار صورت گرفت و این نوید را در جبهه اصول گرایان می دهد که کار ائتلاف و همگرایی به خوبی در حال پیشرفت است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false