×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
برگزاری کارگاه لیگ قهرمانان آسیا با حضور چهار تیم ایران

کارگاه آموزشی لیگ قهرمانان آسیا صبح روز پنجشنبه با حضور نمایندگان چهار باشگاه ایران در کوالالامپور مالزی آغاز شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از  ایرنا، در این کارگاه نمایندگان باشگاه های پرسپولیس، فولاد خوستان، نفت تهران و سپاهان اصفهان از ایران حضور دارند.

'محمود خوردبین' سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران و 'امیرعلی حسینی' مدیر رسانه ای این تیم، 'رحیم ایرانیان' مدیر تیم نفت تهران به همراه 'امیرحسین بابازاده' مدیر رسانه ای این باشگاه، 'حسین ابن قاسم' مدیر تیم فولاد خوزستان، 'محمدعلی فرهادزاده' بازاریاب، 'اسماعیل عسکریان' مدیر مسابقات و 'افشین احمدی' مدیر امور بین الملل و رسانه این باشگاه جنوبی و 'مهرزاد خلیلیان' مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در این کارگاه آموزشی شرکت دارند.

نمایندگان تیم های الرفاع بحرین، الوحده اردن، القادسیه کویت، النحده عمان، لخویا، السد و الجیش قطر، النصر، الشباب، الهلال و الاهلی عربستان سعودی، الاهلی ، العین، الوحده و الجزیره امارات متحده عربی، پاختاکور، لوکوموتیو، نسف قارشی و بنیادکار ازبکستان نیز از غرب آسیا در این کارگاه اموزشی شرکت دارند.

تیم های بریزین، وسترن سیدنی واندررز و سنترال کوست مارینرز از استرالیا، 'گوانگ ژو اورگراند'، شاندونگ، بیجینگ گوان، گوانگ ژو آر.اف از چین، کیت چی هنگ کنگ، بنگلور هند و باندونگ اندونزی نیز از شرق آسیا در این کارگاه آموزشی شرکت دارند.

'گامبا اوزاکا'، 'اوراوا ردز' و 'کاشیما آنتلرز' از ژاپن، 'چونبوک هیوندای موتورز'، 'سئونگنام' و 'سوان بلو وینگز' از کره جنوبی، جوهور مالزی، 'یاداناربون' میانمار، واریورز سنگاپور، بوریرام یونایتد، بانکوک گلاس و چونبوری از تایلند، 'بینه دونگ' و 'هانوی تی اند تی' از ویتنام دیگر تیم های شرق آسیا حاضر در این کارگاه آموزشی دو روزه هستند.

در کارگاه آموزشی سیاست های کنفدراسیون فوتبال آسیا، قوانین و مقررات مسابقات، شرح وظایف و حقوق باشگاه های میزبان و میهمان مورد بررسی قرار می گیرد.

در صورت حضور نیافتن مقامات باشگاه های آسیا در این کارگاه، هر کدام با جریمه پنجهزار دلاری مواجه می شوند.

مدیر تیم، مدیر بازاریابی و مدیر رسانه ای تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۵ باید در این کارگاه شرکت کنند.

باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا تمامی لوازم ورزشی مورد استفاده تیم در این مسابقات شامل پیراهن، شورت و جوراب ورزشی و همچنین دستکش و لباس دروازه بان را به همراه لباس دوم تیم برای تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا در این کارگاه ارایه می کنند.

در این کارگاه نمایندگان تیم ها با موضوعات مختلف لیگ قهرمانان آسیا از جمله مسائل حقوقی و انضباطی. عملیات رسانه ها و رادیو و تلویزیون، پزشکی و کنترل دوپینگ آشنا می شوند.

مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا نیز عصر امروز در شهر کوالالامپور مالزی برگزار می شود.

 

 

 

ا

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false