×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
کارگاه تخصصی فیلمنامه‌نویسی در بوشهر برگزار شد

کارگاه تخصصی فیلمنامه‌نویسی امروز با حضوری جمعی از هنرجویان و علاقمندان به فیلمنامه‌‎نویسی در حوزه هنری بوشهر برگزار شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از فارس ، رئیس حوزه هنری بوشهر ظهر امروز در حاشیه برگزاری این کارگاه اظهار داشت: حوزه هنری بوشهر در راستای فعالیت‌های آموزشی خود اقدام به برپایی کارگاه تخصصی فیلمنامه‌نویسی کرده است.

سیدحسین سیدزاده افزود: در این کارگاه که اساتید برجسته‌ای تدریس در آن را بر عهده دارند، هنرجویان به بررسی فیلمنامه‌های خود پرداخته و این آثار نقد می‌شود.

وی گفت: در این کارگاه که مدرس آن امیر کاویانپور است، هنرجویان طرح فیلمنامه‌های خود را قرائت کردند و توسط استاد کارگاه مورد تحلیل قرارگرفت.

رئیس حوزه هنری بوشهر بیان کرد: در ادامه برگزاری این کارگاه آموزشی، کاویانپور به تشریح الگوی شاه پیرنگ به عنوان الگوی مسلط فیلمنامه‌نویسی در سینمای بدنه کشورهای جهان از جمله سینمای آمریکا پرداخت.

«ساز ناکوک» در حوزه هنری استان بوشهر به روی صحنه رفت

رئیس حوزه هنری بوشهر پیرامون نمایش‌هایی که از حوزه هنری به اجرا در آمده گفت: نمایش صحنه‌ای و کوتاه «ساز ناکوک» به نویسندگی و کارگردانی غلامرضا خضری و با حضور پرشور علاقه‌مندان به هنر نمایش در پلاتو حوزه هنری به روی صحنه رفت.

سیدزاده اضافه کرد: این نمایش قصه آدم‌هایی را که در زندگی دچار مشکل شده‌اند و با این سختی‌ها در حال کلنجار رفتن هستند را نشان می‌داد.

وی اضافه کرد: از نکات مهم این اثر حضور پررنگ بازیگران تازه‌کار است که برای نخستین‌بار هنر نمایشی را تجربه می‌کردند.

رئیس حوزه هنری بوشهر تصریح کرد:  نمایش «ساز ناکوک» به مدت دو شب به روی صحنه بود، از عوامل این کار می‌توان به نویسنده و کارگران غلامرضا خضری، بازیگران مرضیه تباشیرصبح، آیدا حسینیان، فائقه گلزاری، فاطمه شهریاری، محمد آقایی، پویا ماهینی و موسیقی سروش دشتی  اشاره کرد و جلسه نقد و بررسی این نمایش با حضور مهدی جلالی سروستانی برگزار شد.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false