×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
دانشگاه مظهر استکبار ستیزی است

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: دانشگاه مظهر شعار مرگ بر آمریکا است.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از "سپاس"، محمد رضائی عصر یکشنبه در مراسم روز دانشجو در بهشت صادق و در کنار گلزار شهدای بوشهر اظهار داشت: ۱۶ آذرماه یاد اور فریاد بزرگ دانشجویان علیه آمریکا است و این شعار در طول جنبش دانشجویی به عنوان یکی از نمادهای اساسی دانشجویان انقلاب اسلامی مطرح بوده است.

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: امروز این پرچم مرگ بر آمریکا و شعار هیهات من‌الذله در دستان نسل جدید جنبش دانشجویی است.

وی با اشاره به تحولات منطقه و جهان بیان داشت: گروهک وهابیت تکفیری و برخی جریان‌های لاییک از یک طرف و برخی شبکه‌های به‌ظاهر شیعه که از لندن پخش می‌شوند و در واقع شیعه انگلیسی هستند، همچون دو لبه یک قیچی هستند که به ظاهر در مقابل یکدیگر هستند ولی وقتی حرکت می‌کنند به کمک هم یک هدف واحد را نشانه می‌گیرند.

رضائی تصریح کرد: امروز هدف این سه جریان تقابل با انقلاب اسلامی و زیر سوال بردن ارزش‌های وحدت بخش برای رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی است و در پشت همه این حرکت‌ها، سازمان‌های جاسوسی انگلیسی، صهیونیستی و امریکایی است.

وی تاکید کرد: دانشحویان ما باید همجون گذشته پرچم مرگ بر آمریکا و انگلیس و اسراییل را بلند نگه داشته و بصیرت بخشی کنند که الحمدالله امروز دانشجویان ما با شور و شعور حسینی فریادگر مرگ بر استکبار وهیهات من الذله هستند.

به گزارش مهر، این تحلیل‌گر مسائل سیاسی در ادامه حضور دانشجویان دانشگاه‌های استان را در کنار شهدای گمنام برای گرامیداشت روز دانشجو را نشان دهنده اوج بصیرت دانشجویان و حامل این پیام دانست که همچنان جنبش دانشجویی با ارمان و ارزشهای شهدای دانشجو پیمانی ناگسستنی دارد.

وی افزود: بد خواهان بدانند این جنبش اصیل با پیوند علم و جهاد با شهادت، لحظه‌ای از دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی شهدا و ولایت دست نخواهد کشید و امروز با مشت‌های گره کرده مشتی محکم بر دهان مستکبران و نفاق جدید بد اندیش زده است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false