رفع مشکل سهمیه آرد و سوخت عشایر دشتستان | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
رفع مشکل سهمیه آرد و سوخت عشایر دشتستان

مدیرکل امور عشایر استان بوشهر از رفع مشکل سهمیه آرد و سوخت عشایر دشتستان خبر داد.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از فارس،علی ابراهیمی صبح امروز در بازدید مسئولان از روستاهای پشت‌پر و رونی در بخش ارم دشتستان اظهار داشت: رسیدگی به مشکلات مردم در مناطق دوردست و صعب‌العبور وظیفه همه مسئولان است.

مدیر کل امور عشایر استان بوشهر خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر خدمات فراوانی برای عشایر روستاهای رونی و پشت‌پر انجام گرفته است.

وی یادآور شد: آبرسانی به روستا، احداث مخزن و جاده اصلی و مواصلاتی روستا در چندسال اخیر انجام گرفته که به زودی تکمیل خواهد شد.

ابراهیمی عنوان کرد: اعتبارات هزینه شده برای روستاهای رونی و پشت پر به نسبت دیگر روستاهای شهرستان بیشتر بوده و این نشان از خدمات فراوان اداره امور عشایر است.

وی در زمینه اعتبارات سال ۹۴ نیز گفت: با تلاش و پیگیری و همکاری نماینده دشتستان در مجلس انتظار داریم در سال آینده اعتبار خوبی برای عشایر شهرستان در نظر گرفته شود.

ابراهیمی از رفع مشکل سهمیه آرد و سوخت عشایر دشتستان خبر داد و اظهار داشت: مشکل سهمیه آرد و نفت روستاها برطرف شده و در هفته‌های آتی تحویل دهیاران روستا خواهد شد.

رئیس امور عشایر دشتستان نیز با بیان اینکه تسطیح سازی راه روستایی در سالجاری انجام خواهد شد گفت: بقیه پروژه راه روستا بعد از تسطیح در سال آینده و تخصیص بودجه جداگانه انجام خواهد شد.

علی محمدی بیان داشت: ۱۰ تانکر آب برای آبرسانی به دلیل سفر نماینده دشتستان به روستاهای رونی و پشت پر تحویل این روستا خواهد شد تا مشکل آب شرب آنها برطرف شود.

مسئول دفتر نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در دشتستان نیز اظهار داشت: پیگیری مصوبات سفر به روستاها جزء وظایف اصلی دفتر نماینده مردم دشتستان در برازجان است که با جدیت تمام تا رسیدن به حصول نتیجه انجام می‌گیرد.

رضا موحدی‌فرد با بیان اینکه عمده‌ترین مردم ساکن روستاهای فوق عشایر کوچنده هستند افزود: حل مشکل عشایر و جلوگیری از کم شدن عشایر در شهرستان در دستور کار نماینده مردم دشتستان قرار داشته که طرح وسیعی در کمک به عشایر به مجلس ارائه شده که در حال پیگیری است.

 
 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false