رئیسی: دیدگاه تونلی داشتن ما را به جایی نمی رساند/ مهمترین مسئولیت دانشجویان از دیدگاه جمیری | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
رئیسی: دیدگاه تونلی داشتن ما را به جایی نمی رساند/ مهمترین مسئولیت دانشجویان از دیدگاه جمیری

رئیسی گفت: دیدگاه تونلی داشتن ما را به جایی نمی رساند بلکه باید به صورت سیستمی به جامعه نگاه کرد؛ در بحث تحول سلامت بعد از ابلاغ سیاست های کلی توسط مقام معظم رهبری در سال ۹۳، به دنبال آن دولت از ۱۵ اردیبهشت ماه شروع این طرح را شروع کرد و با وجود نگرانی ها، اما دستاوردهای بزرگی داشت.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از "گام نیوز"، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در مراسمی که به مناسبت روز دانشجو در این دانشگاه برگزاری شده بود با تبریک فرا رسیدن ۱۶ آذر و روز دانشجو اظهار داشت: این روز یادآور استکبار ستیزی و استقلال طلبی امتی بزرگ است که بنیاد خود را تکفر و اندیشه و توکلی بزرگ قرار داده است.

علیرضا رئیسی افزود: این جنبش، کشور را به جایی رساند که امروزه با سربلندی حرف های خود را بیان می کند و دستاوردهایی در عرصه های مختلف کسب می کند  و امروز این جهاد، ایران را در قله ای  قرار داده که همگان سر تعظیم در مقابل آن خم می کنند.

وی داشتن علم و فرهنگ را پیام آور عدم تاثیر تهدید و زورگویی بر ایران اسلامی از سوی مستکبران دانست.

دیدگاه تونلی داشتن ما را به جایی نمی رساند

رئیسی گفت: دیدگاه تونلی داشتن ما را به جایی نمی رساند بلکه باید به صورت سیستمی به جامعه نگاه کرد؛ در بحث تحول سلامت بعد از ابلاغ سیاست های کلی توسط مقام معظم رهبری در سال ۹۳، به دنبال آن دولت از ۱۵ اردیبهشت ماه شروع این طرح را شروع کرد و با وجود نگرانی ها، اما دستاوردهای بزرگی داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر همچنین به اصلاح کتاب تعرفه پزشکی در مهر ماه ۹۳ اشاره کرد.

عبدالکریم جمیری نیز در این مراسم با تبریک روز دانشجو بر ایجاد فرصت برای شنیدن حرف های دانشجویان تاکید کرد، و بیان داشت: همه مردم به دانشگاه ها دل بستند و به آن امید دارند. امیدوارم با این طرح سلامت شاهد موفقیت های ارزشمندی باشیم.

هدف مجلس ایجاد پیوند قوی در جهت کمک به دولت است

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان مردم در مجلس با درک دقیق در بحث سلامت و درمان، در حد اعلا کمک کردند، ابراز داشت: هدف مجلس ایجاد پیوند قوی در جهت کمک به دولت است و این تفکر در بین نمایندگان وجود دارد.

وی با اشاره به ۱۶ آذر ماه به عنوان روز دانشجو، گفت: در یک مقطع شکوهمند اسلامی ایران این عزیزان در میدان ظلم و ستم تا پای جان ایستادند و شهید شدند و در حال حاضر که در سالروز آن روز مراسمی برگزار می شود باید بهره ای از استمرار این روز گرفته شود.

جمیری افزود: ۱۶ آذر یادآور پیامی است که در آن روز دانشجویان در میدان مبارزه با استکبار جهانی حرکتی را شروع کردند.  

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: دانشجویان کسانی بودند که در میدان علم و دانش حضور داشتند و نقش اساسی آنها فعالیت علمی و پژوهشی بود و می خواستند به آمریکایی ها اعلام کنند که هرگز زیر بار زور نخواهند ماند بلکه می خواهند آزاد باشند و با تکیه بر توانمندی های خود مملکت خود را اداره کنند

وی موفقیت های امروز ایران اسلامی در عرصه های مختلف را موهون تلاش های دانشجویان دانست، و بیان داشت: دانشجویان عزیز در میدان علم و دانش حد اعلای توان خود را به کار گرفته اند و در این راه موفقیت های بسیاری را به ارمغان آوردند.

مهمترین مسئولیت دانشجویان از دیدگاه جمیری

جمیری در ادامه سخنان خود با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری که می فرمایند «با تولید علم، تولید قدرت و ثروت کنیم»، گفت: دانشجویان با الهام از ان استقلال و آزادی که شکل پیدا کرد، امروز هم با همان آزادی و استقلال در میدان حضور دارند.

وی مهمترین مسئولیت دانشجویان را تلاش های علمی آنان عنوان کرد، و ابراز داشت: این کار باید با بصیرت تام و تمام در مسیر اعتلای این نظام انجام شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در میدان مبارزه علیه ظلم و استکبار به این وحدت و همدلی نیازمندیم و باید با علم و دانش و توسعه مراکز علمی و استفاده از نظرات دانشجویان این کار را انجام داد

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false