۱۶ آذر امسال را باید روز دولت بنامیم نه روز دانشجو ! | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
۱۶ آذر امسال را باید روز دولت بنامیم نه روز دانشجو !

مسوول سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه ۱۶ آذر امسال را باید روز دولت بنامیم نه روز دانشجو، گفت: با نگاه امنیتی دولت سخنرانی افراد ارزشی و منتقدان حذف و به جای آنها منسوبین به فتنه مجوز سخنرانی دریافت می‌کنند.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از خبرگزاری بسیج، محمدودود حیدری اظهار داشت: امروز ۱۶ آذر است، روزی که منقش به نام دانشجو شده است که دو ویژگی استکبار‌ستیزی و دانشجو بودن آن روز از ویژگی‌های این روز است.

وی افزود: ۱۶ آذر روزی است که باید دانشجویان صحبت کنند و در مورد آرمان‌گرایی‌شان سخن بگویند، اما امسال اینگونه نیست.

حیدری تاکید کرد: ۱۶ آذر امسال تفاوت فاحشی با سال‌های گذشته دارد و اینکه امروز را می‌توانیم روز دولت بنامیم تا روز دانشجو و این موضوع در ذهن دانشجویان ثبت خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی تصریح کرد: ما نگاه امنیتی دولت را در این روز مشاهده می‌کنیم از جمله لغو سخنرانی منتقدین دولت در دانشگاه‌ها مانند لغو سخنرانی شریعتمداری در دانشگاه امیر‌کبیر و همچنین لغو سخنرانی حجت‌الاسلام نبویان و رسایی.

وی در ادامه افزود: این در حالی است که برخی منسوبین به فتنه در شهرهای اطراف تهران مجوز سخنرانی دریافت کردند.

حیدری خاطرنشان کرد: امروز دولت جلسه‌ای را ساماندهی می‌کند که افراد آن از پیش تعیین شده‌اند که در آن جلسه اجازه حضور و سخنرانی نمایندگان دانشجویان را نمی‌دهند. در حقیقت ۱۶ آذر ۹۳ به خود رنگ دولتی دارد نه دانشجویی.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی در پایان خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور که می‌خواهد یک روز در سال در دانشگاه حضور یابد حال آن را تبدیل به صحبت یکطرفه کرده است و ما امیدواریم در طول سال شاهد شنیدن سخنان دانشجویان با رئیس‌جمهور باشیم.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false