×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
مرد دیلمی در «باغ شاه» عمویش را کشت

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که با طرح و نقشه قبلی عموی خود را به صحنه قتل کشانده و با شلیک اسلحه به عمرش پایان داده بود ۱۵روز پس از این حادثه دستگیر شد.

به گزارش "چغادک نیوز"،  به نقل از«خلیج فارس»؛ حیدر عباس زاده در این خصوص گفت: اواخر آبان ماه سال جاری خانمی در تماس با پلیس  از مفقودی شوهر خود در یکی از بخش های شهرستان دیلم خبرداد.



وی اضافه کرد: با آغاز تحقیقات پلیس در این رابطه، غروب همان روز برادر مقتول از پیدا شدن جسد برادرش در نزدیکی روستای چاه تلخ دیلم خبر داد، لذا پس از کشف جسد محرز گردید با شلیک اسلحه سوزنی به شکم و سر، وی به قتل رسیده است و تحقیقات فنی پلیس وارد مرحله جدیدی شد.



سردار عباس زاده تصریح کرد: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دیلم و با تحقیقات فنی و پلیسی فشرده، افراد متعددی به عنوان مظنون احضار و مورد بازجویی قرار گرفتند.



وی بیان کرد: شواهد و مدارک مستند بیانگر نقش موثر «الف» 26 ساله در قتل داشت که بعنوان مظنون دستگیر شده بود.



فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: مظنون که برادرزاده مقتول بوده، پس از  انجام تحقیقات تکمیلی به قتل عموی خود با شلیک دوگلوله اسلحه سوزنی اعتراف کرد و گفت: به علت اختلاف خانوادگی و به بهانه صحبت بر سر موضوع مورد بحث، با عمویم در باغ شاه قرار گذاشته و سپس او را به قتل رساندم.



به گفته این مقام انتظامی، سلاح بکار رفته در قتل نیز کشف گردید.



سردار عباس زاده خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون صد در صد قتل های بوقوع پیوسته درسطح استان کشف شده و ۷۶درصد نسبت به سال گذشته افزایش کشفیات قتل در سطح استان داشته ایم که مربوط به سنوات گذشته بوده است

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false