×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
انتقاد دفتر تحکیم وحدت به بسته شدن فضای نقد دانشجویی آن هم از سوی دولتی که به تبلیغ چهره‌ انتقاد‌پذیر خود می‌پردازد

دفتر تحکیم وحدت به روحانی اعلام کرد: دولتی که با استفاده از تمام تریبون‌ها به تبلیغ چهره انتقادپذیر خود می‌پردازد، دو سال است که فضای انتقاد اتحادیه‌های دانشجویی را بسته است.

به گزارش "چغادک نیوز"،  به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، دفتر تحکیم وحدت با صدور نامه‌ای به روحانی اعلام کرد: دولتی که با استفاده از تمام تریبون‌ها به تبلیغ چهره انتقادپذیر خود می‌پردازد، دو سال است که فضای انتقاد اتحادیه‌های دانشجویی را بسته است.

متن این نامه بدین شرح است:

« جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی

سلام علیکم

 در آستانه ۱۶ آذر امسال یعنی در دومین سال دولت یازدهم امیدوار بودیم که بالاخره اتحادیه‌های دانشجویی هم بتوانند پس از دو سال، نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را از فضای موجود جامعه و عملکرد دولت جنابعالی در حضور شما و بدون واسطه به سمع و نظرتان برساند. اما متاسفانه این بار هم به مانند دفعات گذشته، با نمایندگان دانشجویی منتخب دولت برای سخنرانی به عنوان نمایندگان دانشجویان روبرو هستیم.

روندی که امسال نیز  شاهد آن هستیم هر چند که قابل انتظار بود، اما برای دولتی که خود را طرفدار آزادی بیان می‌داند مایه تاسف است. دولتی که با استفاده از تمام تریبون‌ها به تبلیغ چهره انتقادپذیر خود می‌پردازد، اما دو سال است که فضای انتقاد را بر اتحادیه‌های دانشجویی بسته است.

حضرتعالی در مهرماه امسال از عدم حضور نمایندگان دانشجویی مکدر شده بودید و ما امید داشتیم با توجه به ناراحتی شما، این رویه اصلاح شود و اتحادیه‌های بزرگ دانشجویی بتوانند دغدغه‌های خود را مطرح کنند. اما متاسفانه با استدلال‌های عجیب و خنده‌دار وزارتین علوم و بهداشت این فرصت از دفتر تحکیم وحدت به عنوان با سابقه ترین اتحادیه دانشجویی نیز سلب شد.

منتسب کردن جریان‌های دانشجویی به اصلاح طلب و اصولگرا مقدمه‌ای برای نفوذ جریانات سیاسی به جنبش دانشجویی است که در گذشته طعم تلخ این زیاده خواهی ها را چشیده‌ایم. معیار انتخاب نمایندگان دانشجویی چه بوده است که تشکل یک دانشگاه به اتحادیه های دانشجویی ترجیح داده شده است؟

آیا این رویه انتخاب نمایندگان دانشجویی مورد تایید شماست؟ اگر هست، که بعید می‌دانیم باشد، جای بسی تاسف دارد و اما اگر نیست لطفا از ادامه اینگونه اقدامات جلوگیری کنید.»

انتهای پیام/
 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false