×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
اگر دشمن کار احمقانه‌ای کند تمام پایگاه‌هایش را به تله خاکی تبدیل می‌کنیم

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: اگر دشمن دست به کار احمقانه‌ای بزند تمام پایگاه‌هایش را در دورترین نقطه هدف قرار خواهیم داد و به تله خاکی تبدیل خواهیم کرد.

به گزارش "چغادک نیوز"،  به نقل از  فارس از شهرستان دشتی، حمید خرم‌دل ظهر امروز در جمع بسیجیان شهرستان دشتی اظهار کرد: امروز هیچ‌کس در جامعه نیست که با آسیب‌ها و مضرات شبکه‌های اجتماعی، ماهواره و اینترنت درگیر نباشد.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی، انقلاب توحیدی است و اگر امروز جنگی وجود دارد جنگ دشمنان ما با خداست.

وی گفت: در طول انقلاب اسلامی دشمنان در عرصه‌های مختلف با ما دشمنی کردند و هشت سال بزرگ‌ترین جنگ قرن را بر ما تحمیل کردند اما باز هم موفق نشدند.

خرم‌دل ادامه داد: دشمن در اول انقلاب با عنوان خلق عرب، بلوچ، ترکمن و کرد در مرزهای کشور جنگ به راه انداخت و سال‌ها درگیری ایجاد شد و در حوزه سیاسی هم در زمان رئیس جمهور بنی‌صدر که عامل دشمن بود اقدام به تخریب می‌کرد.

وی یادآور شد: کودتای طبس و نوژه یکی دیگر از توطئه‌های دشمن بود.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: اندیشمندان آمریکایی در تلاش هستند تا سبک زندگی خانواده‌های ما را تغییر دهند.

وی تاکید کرد: در حوزه جنگ نرم استحاله فرهنگی اولویت نخست ماست و امروز پوشش دختران و پسران ما با بیست سال گذشته تغییر کرده است.

خرمدل اضافه کرد: امروز ما درگیر جنگ هوشمند هستیم جنگ هوشمند ترکیبی از جنگ سخت، نیمه‌سخت و جنگ نرم است آن کاری که داعش در عراق و سوریه انجام می‌دهد.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: امروز هدف آمریکا از جنگ در کشورهای لبنان، سوریه و عراق جمهوری اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی با تمام ترفندهای دشمنان به خوبی مقابله می‌کند و تنها مشکلی که وجود دارد عدم اطلا‌ع‌رسانی درست به مردم است.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: اگر دشمن دست به کار احمقانه‌ای بزند در یک دقیقه تمام پایگاه‌های آن را در دورترین نقطه هدف قرار خواهیم داد و به تله خاکی تبدیل می‌کنیم.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false