×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
لایحه بندر آزاد شدن بوشهر در دستور کار مجلس قرار نگرفته است

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس گفت: هنوز لایحه بندر آزاد شدن بوشهر (منطقه آزاد) در دستور کار مجلس قرار نگرفته است.

به گزارش "چغادک نیوز"، به گزارش به نقل از فارس :عبدالکریم جمیری پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر در ارتباط با منطقه آزاد شدن بوشهر اظهار کرد: دولت طرح منطقه آزاد بوشهر را تصویب کرده است اما مردم انتظار داشتند این طرح با فوریت اجرایی شود ولی دولت هنوز لایحه را به مجلس نیاورده و قطعاً لایحه باید به مجلس بیاید تا نمایندگان بتوانند آن‌گونه که حق مردم است از این مصوبه دفاع کنند.

وی افزود: این کار بزرگ برای مردم ما می‌تواند آثاری مثبت داشته باشد مشروط بر اینکه با روشی مناسب و کاری کارشناسی انجام شود چرا که اگر شتابزده، غیرکارشناسی و بدون توجه به منافع مردم باشد ممکن است دچار نقصان و پشیمانی شویم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس اضافه کرد: امیدواریم تمامی مردم از این طرح سود ببرند و تحقق آن تنها به نفع افراد سودجو نباشد.

جمیری تصریح کرد: نگرانی بنده این است که در مورد این طرح کار کارشناسی و مطالعات لازم انجام نشده باشد؛ معتقدیم این کار باید به نفع مردم تمام شود لذا مسئولان باید کار کارشناسی خود را تسریع بخشند.

وی با اشاره به روز مجلس گفت: این نام‌گذاری به پاس سال‌روز شهادت اسوه تقوا، حق‌طلبی، شهامت و شجاعت صورت گرفته و فلسفه نام‌گذاری آن به این خاطر است که نمایندگان مردم در مجلس بتوانند با پیروی از روش شهید مدرس در میدان قانون‌گذاری و دفاع از حقوق مردم و در جهت پاسداری از نظام جمهوری اسلامی و ارزش‌های الهی آن‌گونه که روش مدرس بود به وظیفه خود عمل کنند.

نماینده مردم بوشهر در مجلس تصریح کرد: این یک وظیفه است برای همگان که تراز مجلس در سلامت، صلابت، حق‌طلبی، ساده‌زیستی و دفاع از حقوق مردم در کنار مردم برای قوام‌بخشی به نظام دینی است.

جمیری یادآور شد: در برخی موارد به خاطر تغییر دولت و مجلس شبهاتی مطرح می‌شود و برخی سعی می‌کنند در فضاهای تبلیغاتی بین قوا ایجاد شکاف کنند اما تلاش مجلس این بوده که به فرمایش رهبری عمل کرده و با دولت وحدت داشته باشد هر چند در انجام فعالیت‌ها ممکن است اختلاف‌نظری وجود داشته باشد اما در مجموع اراده مجلس کمک به دولت در راه خدمت به مردم است.

وی گفت: از برخی نگاه‌های مجلس نباید سوءاستفاده شود و به بهانه نظارت مجلس قوای مقننه و مجریه را جدا یا در تعارض با هم بدانیم و به نظام لطمه وارد کنیم.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false