×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
چغادک و بسیاری از شهرهای بوشهر با مشکلات فاضلاب روبرو هستند

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل فاضلاب در حال حاضر در چغادک و بسیاری از شهرهای استان بوشهر وجود دارد که موجب نارضایتی‌هایی در بین مردم شده است.

به گزارش "چغادک نیوز"، عبدالکریم جمیری ادامه داد: گناوه و دیلم و شهرهای چغادک و عالی‌شهر از جمله شهرهایی هستند که در زمینه فاضلاب با مشکلات گسترده روبرو هستند و موضوع این فاضلاب‌ها را با حضور معاون وزیر نیرو در استان و همچنین نشست‌های حضوری با وزرا بررسی و پیگیری کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه مردم به شدت از وضعیت فاضلاب شهرهای استان بوشهر در رنج و عذاب هستند، اذعان داشت: دولت باید توجه بیشتری به شهرهای استان بوشهر داشته باشد چرا که کم‌کاری در این زمینه باعث ایجاد مسائل اجتماعی و زیست محیطی متعددی در این مناطق خواهد شد.

 

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: مشکل فاضلاب در برخی شهرهای استان اثرات مخربی همچون زلزله دارد و نیاز است که مسئولان این موضوع را جدی بگیرند و سریع‌تر وارد عمل شوند.

وی خواستار تخصیص اعتبارات مورد نیاز برای اجرا و تکمیل طرح‌های فاضلاب در شهرهای استان بوشهر شد و بیان داشت: حضور و بازدید مسئولان از طرح‌های فاضلاب کمکی به ما نمی‌کند وباید اقدامات عملی در این زمینه صورت بگیرد.

ورود فاضلاب به دریا خطرناک است/ پیگیری جدی برای اجرای طرح‌های فاضلاب

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر نیز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: متاسفانه در استان بوشهر شاهد وجود سیستم فاضلاب مناسبی نیستم و شهرهای استان با مشکلاتی در زمینه فاضلاب روبرو هستند که اجرای این طرح‌ها را در سطح استانی و ملی پیگیر هستیم.

شاپور رستمی با تاکید بر لزوم ممانعت از ورود فاضلاب به دریا، اضافه کرد: در برخی از مناطق نیز شاهد استفاده از فاضلاب در اراضی کشاورزی هستیم که این موضوع نیز مشکلاتی را ایجاد می کند و باید از آن جلوگیری شود.

وی با اشاره به وجود مشکلات فاضلاب در شهر گناوه، اذعان داشت: یکی از مهم‌ترین مشکلات در زمینه دفع فاضلاب شهری گناوه، ورود فاضلاب به دریا است که باعث بروز مشکلات زیست‌محیطی می‌شود و باید این بخش به خوبی ساماندهی شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر به مشکلات شهر چغادک اشاره کرد و افزود: شبکه فاضلاب شهر چغادک از وضعیت مناسبی برخوردار نیست و سیستم مناسبی تاکنون برای آن طراحی نشده است و باید اقدامات اساسی در این راستا صورت بگیرد.

وی در ادامه تاکید کرد: تلاش گسترده‌ای برای جذب اعتبارات برای توسعه طرح‌های فاضلاب در استان بوشهر داشته ایم و امیدواریم بتوانیم با نگاه ویژه مسئولان به این موضوع بسیار مهم، زمینه را برای بهبود وضعیت فاضلاب استان فراهم سازیم.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false