نصب سیستم کنترل سرعت هوشمند در محور کنگان- چغادک | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
نصب سیستم کنترل سرعت هوشمند در محور کنگان- چغادک

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: سیستم کنترل سرعت هوشمند در محور کنگان- چغادک به طول ۲۰۰ کیلومتر نصب می شود

به گزارش "چغادک نیوز"، علیرضا صفایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه بزرگراه چغادک – کنگان به طول ۲۰۰ کیلومتر از محورهای پرتردد است اظهار داشت: این محور نقش مهم و موثری درارتباط محورهای مختلف به منطقه پارس جنوبی دارد که برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای افزایش ایمنی این محور انجام شده است.

وی با اشاره به  اینکه نصب سیستم کنترل سرعت هوشمند در محور کنگان- چغادک مهم است افزود: انتظار می‌رود با نصب سیستم‌های هوشمند حمل و نقل و کنترل ترافیک بتوان سطح ایمنی بتوان سطح ایمنی حمل و نقل جاده‌ای را افزایش داد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهراز اجرای طرح بهسازی محورخورموج به کنگان در این بزرگراه خبرداد و گفت: عملیات بهسازی محور خورموج به کنگان به طول ۶۰ کیلومتر در حال اجرا شده که برای تکمیل آن به ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

صفایی با بیان اینکه بهسازی محورخورموج به کنگان دارای ۵۷ درصد پیشرفت فیزیکی است افزود: این محور دارای دو قطعه است که قطعه نخست آن ۷۱ درصد و قطعه دوم ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و این در حالیکه است که مطالبات پیمانکار ۲۲ میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه دو نقطه در محور خورموج به کنگان حادثه‌خیز است، افزود: اکنون عملیات بهسازی و رفع حادثه خیز بودن آن به طول ۲۱ کیلومتر در حال اجراست.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح راه‌آهن بوشهر، گفت: برای اجرای طرح راه‌آهن بوشهر به شیراز به‌طول ۶۴۸ کیلومتر، ۴۷۵ میلیون یورو برآورد شده است.

صفایی با اشاره به بهسازی محور گناوه به دیلم ادامه داد: ۷۰ درصد بار ترافیک محور گناوه به خوزستان برای روی این محور است که تکمیل ۳۰ کیلومتر باقیمانده این محور در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه ۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای این محور تخصیص یافته است، گفت: این میزان اعتبار برای تکمیل محور گناوه به دیلم کافی نیست.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با بیان اینکه محور گناوه به دیلم ۶۵ کیلومتر طول دارد، گفت: در اجرای بهسازی محور گناوه به دیلم ۱۹۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که برای تکمیل این محور، به ۷۰ میلیارد تومان نیاز است.

صفایی به محور میشان – گناوه نیز پرداخت و گفت که برای این محور که استان بوشهر را به فارس متصل می‌کند و ۵۵ کیلومتر آن در استان بوشهر قرار دارد، امسال ۱۰ میلیارد ریال مصوب شده در حالی که مطالبات پیمانکاران ۱۵ میلیارد ریال است.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false