×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
دعای عرفه در جوار قبور مطهر دو شهید گمنام برگزار می شود

صفر خضری : به برکت حضور دو شهید گمنام که باعث اتحاد وصف ناپذیری بین مردم و مسئولین شده است دعای پرفیض عرفه که سالیان قبل در مهدیه ابوالفضل (ع) و حسینیه خدیجه کبری (س) برگزار می شده است امسال در جوار قبور مطهر دو شهید گمنام هم نوا با دیگر مردم و مسئولین برگزار می شود.

به گزارش "چغادک نیوز"،http://8pic.ir/images/33447465249711756948.jpg هیات امنای حسینیه حضرت خدیجه کبری (س) و مهدیه ابوالفضل (ع) در گفتگو با خبرنگار ما گفت : به برکت حضور دو شهید گمنام در شهر چغادک ، مردم شهید پرور این شهر با حضور گسترده خود و با اتحاد و هم دلی که بین آنها و مسئولین حکم فرما بود توانستند حماسه ای دیگر را بیافرینند و مراسمی را که در خور و شان شهداء باشد را برگزار نمایند.

 

صفر خضری افزود : بواسطه این حضور و هم دلی ، ما تصمیم گرفتیم جهت تداوم این اتحاد و هم دلی ، دعای پرفیض عرفه را که هر ساله در مهدیه ابوالفضل (ع) و حسینیه خدیجه کبری (س)برگزار می شده است را امسال در جوار قبور مطهر شهداء گمنام و در کنار دیگر مردم و مسئولین با وحدت و حضور بیشتر برگزار نمائیم .

وی تصریح کرد : از عموم مردم بویژه خواهران گرامی درخواست داریم که هم نوا با دیگر هیات ها و مردم در این روز جهت قرائت دعای پر فیض عرفه در محل یادمان دو شهید گمنام حضور بهم رسانند.

لازم به ذکر است : روز عرفه در مورخ ۲۳ مهرماه مصادف با روز نیایش و شهادت پنجمین شهید محراب آیت اله اشرفی اصفهانی در محل یادمان برگزار می شود که ساعت دقیق آن در این پایگاه خبری اعلام خواهد شد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false